In verband met de aanhoudend hoge brandstofprijzen zijn wij genoodzaakt om onze tarieven per 1 juni a.s. te verhogen.
We hebben tot nu toe de hoop gehad dat de prijzen zouden gaan dalen, zodat ons verlies beperkt zou blijven maar dit bleek valse hoop.
De tarieven gaan per 1 juni met € 0,10 omhoog voor het gemotoriseerde verkeer en met € 0,05 voor het ongemotoriseerde verkeer.
Zodra de brandstofprijzen weer naar het niveau van voor de Golfcrisis dalen, zullen we de verhoging er weer afhalen.
Wij gaan over op de Veerpas. Vanaf januari 2025 verkopen we geen knipkaarten meer, maar vaar je over met je eigen pas: de Veerpas.